Mysig dag

Så ja, har precis lagt mig i sängen brevid min son och försöker natta honom. Lär väl ligga här en timme och kämpa med nattningen av honom. Han är inte så lätt att natta ska ni veta, här har vi en riktig busunge. Vi får se vem som vinner kampen av oss två. ;)
Annars så har dagen varit ganska lugn idag, precis som jag tycker om mina dagar. Det har varit en hel del lek ute i lekplatsen med lillen som tyckte det var störtkul att leka i sandlådan.
Jag har även hunnit med att skriva mitt cv och personliga brev samt söka jobb tack vare min svägerska som kom över och underhöll min lilla! Så nu håller jag tummarna för att det ska gå bra 😁
 
Ska fortsätta min kamp nu och efter det väntar en stor kopp te på mig med lite efterlängtad egentid framför tvn.
Önskar er en fortsatt trevlig kväll allesammans!!
 
 
Bild från dagens lek med sonen :)
Allmänt | |
Upp