Njursten

Jag vet inte vart jag ska börja men denna veckan började med att min son var sjuk, så fort han blev bättre så var det min tur att bli sjuk. Jag bara vaknade för några dagar sen av den värsta smärtan jag någonsin känt, och då måste ni ha i åtanke att jag fött ett barn. Men aldrig och då menar jag verkligen Aldrig har jag känt sån där smärta förut, jag blev inlagd på sjukhuset en natt och det visade sig att jag hade fått njursten Aj!!!! Jag visste verkligen inte att det gjorde så ont att ha det. Måste dricka massvis med vatten hädanefter, tydligen kan man få njursten om man dricker för lite vatten. Så ett tips till er alla - drick massvis med vatten!
Men kämpe som jag alltid är så mår jag bra nu tack Gud 😃 

Trots att jag hatar sjukhus miljö så måste jag ändå ge dom tummen upp för den goda frukosten man blev serverad på morgonen 😃



Allmänt | |
Upp