Good day

Hej bloggen. 
Idag var en riktigt bra dag. Som jag skrev tidigare idag så är det min mans dag idag och vi hade massa mys här hemma innan han gick till jobbet, min ens svägerska var också här och joinade oss när vi åt lunch samt tårta igen (jag har ätit tårta minst tre gånger idag).
På eftermiddagen när min man gick till jobbet så kom min vän hem till mig, från Helsingborg. Jag har nog inte skrattat så mycket som jag skrattade idag på riktigt Glängeeee, fy fan vad roliga minnen vi har ihop. Det var riktigt skoj att prata minnen och det var ju första gången hon fick träffa min son.
Vi hade inte setts sen i mitten av min gravidatet....riktigt lång tid det, men så kan det bli ibland 😜
Hon har iallafall gått hem nu och jag ska precis in och natta lillen..
Hoppas ni har haft en bra dag !!
Allmänt | |
Upp