Helsingborg

Denna helgen var jag ledig från jobb, så jag åkte till helsingborg och spenderade helgen hos familjen. Igår åkte jag, mina föräldrar och min svägerska till Danmark för att närvara på min kusins bröllop. Eftersom att det var storm ute så velade vi ganska länge på om vi skulle våga åka eller inte, men till slut bestämde vi oss för att chansa och ta färjan dit. Trots att det gungade ganska mycket på båten så kom vi fram säkert ☺

Idag åkte jag och maken hem till våra vänner för att gratulera till deras lilla nyfödda bebis. Så himla gulligt med liten bebis...tiden går så himla fort så jag hade nästan glömt att min lilla Josef också varit så där pytteliten...

Sen åkte vi hem till svärföräldrarna en sväng och softade där, nu är vi iallafall hemma igen. Home sweet home. Skönt att vara hemma i sitt egna hem efter att ha varit borta hela helgen. Nu ska vi se film sen är det läggdags...
Kram
| |
Upp