2015

Vill börja med att önska er allihopa ett gott nytt år. Jag hoppas att detta året kommer att bli ett bra år för oss alla. 
Sen vill jag passa på att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har verkligen inte haft tid för bloggen. Har haft annat för mig..men nu så...:)

Mitt nyår var mysigt, först var vi hemma hos min familj och besökte dom. Sen var vi bortbjudna till min barndomsvän där vi blev bjudna på god mat och massa mys..vi kom hem runt 02 och då gick jag raka vägen och satte mig i duschen under varmt vatten, började nämligen må sjukt illa runt 12 slaget så en varm dusch var verkligen efterlängtad.
Sen har mina dagar mestadels gått åt att jobba och umgås med familjen.

Jag ska strax in och mata lillen sen ska vi se film innan det är daga för nattning. 

Lite halvt suddiga bilder från nyår :) 



| |
#1 - - Anonym:

Amar amar mashalla 😃😃🌹

Svar: tack 😘
daabjo.blogg.se

Upp