Surprise Ali ;)

Förra veckan fyllde min svåger år men då hann vi aldrig fira honom. Så igår hade vi en liten överrasknings "fest" hemma hos oss. Medan jag och maken var iväg och åt middag ute och shoppade, så var mina svägerskor hemma hos oss och bakade och dekorerade lite födelsedags fint. 
När vi kom hem så hann jag byta  om snabbt till lite finare kläder (bad min svägerska att ta en outfit bild på mig när jag bar på min son i famnen, precis när hon skulle ta fotot så började min son spruta ut kräk) så det blev inget foto på mig!!! 
Vid 17 tiden ungefär så kom hela familjen som hade tagit med sig min svåger som blev helt överraskad! 
Min svägerska hade bakat en choklad/hallon tårta som inte var & leka med, den smakade fantastiskt.
Det var en trevlig lördagskväll med finaste sällskapet! 

Det blev inte alls många bilder men men 😀






Allmänt | |
#1 - - A:

värkar som att du träffar din mans familj varje dag vf träffar du aldrig din familj ? konstigt tkr ja

Svar: Min familj bor i en annan stad än den jag bor i så det är inte lätt att träffa dom varje dag då dom jobbar på vardagarna också :) min svärfamilj bor ganska nära mig så det är klart vi träffas ofta - vi är ju trots allt familj 😉
daabjo.blogg.se

Upp