Family ❤️

Idag så satte jag mig ner och tittade i ett gammalt fotoalbum som jag sparat sen jag var yngre. Jag kunde inte låta bli att fällla några tårar när jag började tänka på alla roliga minnen jag och mina syskon har haft. Speciellt min ena bror, R. Det är bara 3 år mellan honom och mig så vi var verkligen bästa vänner när vi var yngre, vi lekte alltid att vi var Annika och Patrik från Vita lögner. "Har du tagit dina filer idag Patrik?" Bara jag och han fattar det där!
Haha roliga minnen. Saknar verkligen dom tiderna ibland 😃
Visst har jag min egna lilla familj nu som jag älskar mer än allt i livet. Men ibland saknar jag faktist min stora familj, där vi alla bodde under samma tak, jag och mina föräldrar och mina syskon! Saknar Helsingborg också, fattar ni jag är född och uppvuxen där, har tusentals roliga minnen från Helsingborg. 
Vet ni vad det tråkiga är? Jag är verkligen dålig på att åka dit. Jag åker endast dit några gånger i månaden, och det är på tok för lite. När jag åker dit träffar jag bara min familj - och hinner aldrig träffa mina vänner som jag har där. Vilket är jävligt synd för dom har man ju växt upp med, och det är tråkigt att man inte hinner träffas så ofta. 
Nej så nu har jag faktist bestämt mig för att börja spendera fler dagar i Helsingborg. 
Här i Malmö så ser mina dagar ut precis som varandra, hemma eller hos svärfamiljen, så nu är det dags att släppa in Helsingborg i vardagen också😃
 
Jag och mina två bröder i våra yngre dagar ;)


 
 
Allmänt | |
Upp