Inte prio 1

Jag vet att jag inte har prioriterat bloggen på senaste tiden, men helt ärligt jag finner ingen tid åt den.
Mina dagar går ut på att jobba, och sen den lilla tiden jag har över på kvällen efter jobb tillbringar jag med min son.
Jag har inte ens varit och hälsat på mina föräldrar på några veckor för jag har inte hunnit. 
Men jag klagar inte. Jag trivs på jobbet jätte mycket alhamdulilah, riktigt sköna kollegor och roligt att träffa nya människor varje dag.

Denna helgen så har jag faktist bara jobbat, så jag har inte känt av någon helg om man säger så. 
Denna dagen har varit riktigt lång, jag slutade jobbet vid 20 tiden och då plockade min man upp mig från jobbet och körde hem mig. 
Efter att ha busat med Josef ett par timmar nu så har han precis somnat vilket jag också ska göra alldeles strax för jag ska upp tidigt imorgon ....

Här får ni en bild från imorse innan jag drog till jobbet 
| |
Upp