Dipbrow Promade

Ett av mina bästa köp jag gjort!
Jag har länge varit ute efter en ögonbryns penna som jag ska kunna måla in mina ögonbryn med men som ska ge det en naturlig look. Jag har testat massa olika märken men det har aldrig blivit något bra av det. 
Det brukar jämt se för hårt målat och onaturligt ut. 
Men idag så bestämde jag mig för att testa en utav Anastasias produkter eftersom de ska tydligen vara det bästa för just ögonbryn. Många kändisar använder sig utav just hennes produkter, så det kändes som ett självklart val för mig idag att testa på hennes dipbrow promade. Det är en cremig formula som du målar dina ögonbryn med hjälp av en pensel. Den är väldigt dryg så det räcker med att man bara duttar på pyttelite så blir det ett perfekt resultat. 

Den överträffade verkligen mina förväntningar och jag är glad att jag köpte den. 

Den finns bland annat att köpa på kicks☺
| |
Upp