Vara ifrån min älskling

För några dagar sen frågade min vän mig om jag ville med till Ullared. Kul tänkte jag, men eftersom vi ska åka buss dit så kände jag att det kommer bli jobbigt att ta med lillen. Det är en bussresa på tre timmar. 
Tvekade rejält på om jag skulle med eller inte, men efter många om och men så bestämde jag mig för att åka med. Min svägerska ska också med. Vi åker på lördag
Lillen kommer jag lämna med hans pappa, farmor och Fastrar..känns väldigt läskigt för mig för det är första gången jag lämnar ifrån han och vi kommer vara borta i 12 timmar så jag kommer sakna honom så mycket. Men det kommer gå bra och dom kommer ta hand om honom suveränt 😃 
Jag tror det är bra för mig att lära mig att lämna ifrån honom ibland, kunna ha lite egentid och inte vara fäst vid honom så mycket. Det är viktigt för både mig och han, för annars kommer det bli så jobbigt för oss båda när han börjar på dagis....

Anyways det ska bli roligt med shopping, finns lite saker som jag är ute efter så jag hoppas jag hittar det där!
Så på lördag inshallah så bär det av till Ullared!!
Allmänt | |
Upp