Josef 1 år!

Idag är en väldigt speciell dag för mig. Mitt hjärta fyller nämligen 1 år idag. Tiden har gått så sjukt fort. Tänk att för ett år sen så förändrades mitt liv totalt.  Jag blev mamma till världens finaste pojke. Att bli mamma är med handen på hjärtat det bästa som har hänt mig. Jag har fått känna på vad riktig kärlek är. Kärlek som ord inte kan beskriva. En kärlek som är ren från allt ont. På bara ett år har jag vuxit så mycket, att vara självisk finns inte i min värld längre. Jag är inte nummer ett längre, nu är min son min första prioritet i allt jag gör. Allt jag gör, gör jag för att min son ska ha det bra.
Han har lärt mig att se det ljusa i livet och allt fint. Även om det har varit tufft, för ja det har det verkligen. Det har inte varit lätt alla gånger. Det var inte lätt att gå från att kunna gå ut när man ville, vakna när man ville, sova när man ville, hitta på spontana saker när och hur man ville, till att helt plötsligt lägga om hela sitt liv och på ett sätt vara kontrollerad av min son. Men det är så värt det. Allt vartenda liten som stor förändring som skett i mitt liv har varit värt det. För det finns inget finare än att se en del av sig själv växa och utvecklas dag för dag. Från att bara sova första tiden, till att kunna sitta själv, till att kunna krypa, och nu till att kunna gå helt själv.
Han är så smart min fina son. Jag och din pappa älskar dig mest av allt på denna jorden!
 


 
 
Allmänt | |
Upp