Alooo

Denna veckan har vi haft fullt upp. Vi har hunnit med ganska mycket och här hemma försöker vi förbereda oss så gott det går mentalt för att snart lämna ifrån lillen på Dagis. Mindre än en månad kvar. 
Jag har även varit på arbetsintervju, håll tummarna för mig, får svar nästa vecka om jag är aktuell för tjänsten. Sen har vi faktist varit på lillens dagis och hälsat på så att han får vänja sig lite vid miljön där... Det känns som att det kommer bli bra. Han verkar trivas bland barnen och hans förskole lärare känns som en bra person som man kan lita på. Sen återstår det bara till att se hur allt kommer funka där. Men jag vill tänka positivt och ber till Gud att allt med inskolning och så kommer få smidigt utan några problem 😀

Jaja, nu har klockan faktist passerat 02 så varför jag är vaken så här sent ja det vet jag inte. Borde faktist ta och sova nu..
Så vi hörs när jag vaknat 😘 
Godnatt alla fina!!

Allmänt | |
Upp