Aint got time to feel this way

Godmorgon!
Idag vaknade jag frusen och med halsont. Har knappt sovit fyra timmar inatt. Min son bestämde sig för att hålla sig vaken till ca 05 på morgonen, han ville leka. Inte riktigt vad jag och min man hade tänkt att göra under natten. Jag tror jag kämpade i 3 timmar med att natta honom, till slut gav jag upp och min man fick ta över. Jag mådde verkligen inte bra, kallsvettades och hade världens huvudvärk.

Nu hoppas jag att jag blir bättre under dagen för jag orkar inte bli sjuk!
Idag är tanken att jag ska tvätta (ifall jag hittar ledig tvättid) sen ska jag sätta mig ner och förbereda en väska med kläder och allt som min son ska ha imorgon när jag åker bort. Ska skriva en lapp med lite instruktioner till min man Som kan underlätta dagen för honom imorgon när jag är borta.
Jag är ju med min son varje dag 24/7 så jag vet ju lite mer om hans vanor och hur han gillar sin flaska t ex när han tar emot den och när han vill sova. Samma rutiner varje dag nästan.
Nu låter det nästan som att jag ska åka bort i en vecka, när det i själva verket bara är över dagen! 😜 

Nu ska jag förbereda frukost och försöka vakna till liv!



Allmänt | |
Upp