Smile for life!!

Alltså idag så började inte min dag så bra. Jag vaknade med världens huvudvärk och ont i nacken, men det var bara till att bita ihop för idag skulle jag tvätta, men tror ni att min bricka till tvättstugan fungerar? Nej
Ringde vaktmästaren som konstaterade att brickorna brukar krångla och att jag skulle få en ny, men så klart hade han inte tid idag..jaja det var bara till att sväljs det och tänkte istället damsuga lägenheten men då funkar inte dammsugaren helt plötsligt!!! 
Ja men vad ska jag säga? När sånt här händer så har man ju egentligen inget annat val än att bara smile for life 😃 att sura hjälper ju inte! 
Så istället tog jag en varm dusch och sitter just nu i soffan och myser med min lilla bebis som är sekunder från att somna..
Vi hörs sen 💋
Allmänt | |
#1 - - Hanna:

Du e riktig housewife som har en dålig dag för att din dammsugare slutat fungera ha ha

Svar: HAHAHA!! 😂😂
daabjo.blogg.se

Upp