Pustar ut....lite..

Första dagen på förskolan är avklarad. Dagen gick helt okej. För mig så har denna dagen varit väldigt tuff och jobbig. Det känns verkligen tungt att lämna Josef på dagis med okända människor för oss. Jag vet om att ingen kommer rå om honom och ta hand om honom på samma sätt som mig. Så det kommer ta ett tag för mig att vänja mig vid tanken av att allt inte kommer att vara perfekt och att det är okej. Jag måste lära mig att lämna utrymme för förskolelärarna att ta hand om Josef på det sättet som dom är vana vid. Detta kommer ta tid för mig, men det kommer bli bra. Det vet jag!
Josef däremot var duktigare än hans mamma. Han var väldigt nyfiken på allt, undersökte allt som fanns där. Man märkte dock på honom att han var lite chockad och undrade vart han var. 
Jag var ju bara med vid sidan om idag för att se hur allt fungerar, men man såg på Josef att han hela tiden höll ögonen mig för att se att jag inte går därifrån.

Så för att summera dagen lite så var det ändå en helt okej första dag på inskolningen! 
Nu är vi på väg hem och eftersom det är josefs födelsedag så kommer jag göra en "pannkakstårta" till honom med massa frukt på 😃 
Kalas väntar vi med tills helgen! 

Här kommer två bilder från hans dag på förskolan!





 

Allmänt | |
#1 - - Dalya:

Duktig du är josef 😍😘😘😘😘

Upp