Massa spring idag :)

Hej, 
Idag har jag haft en ganska stressig dag. Jag hade övermycket tvätt, så har i princip tvättat hela dagen, sprungit upp och ner till tvättstugan och varvat det med att laga mat samtidigt.  
När det var färdigt så duschade jag snabbt sen badade jag min son och promenerade till mobilia köpcentrum i rask fart (det var en timme kvar innan de skulle stänga) så det gällde att vara snabb. Kom fram dit och köpte present till min man, sen fortsatte jag till Coop där jag köpte ingredienser till tårtan jag skulle fixa till min man. 
Nu är jag äntligen klar med allt, jag har gjort tårta till min man som fyller år imorgon, köpt present till honom, blåst upp ballonger och gömt dom i min sons rum och nu ligger jag och nattar min son .
Min man slutar inte förrens vid 01 idag så när han kommer hem så kommer jag ha tänt ljus i hela lägenheten och gjort i ordning massa goda snacks vi kan mumsa på och så ska vi ha lite kvalitetstid vilket han tror kommer att vara hans födelsedags present meeen imorgon kommer jag väcka honom och överraska honom med sång, ballonger, tårta och presenter ❤️


Tårtan är inte helt färdig än, jag ska dekorera den imorgon tidigt på morgonen :) men så här ser den ut så länge 




Allmänt | |
Upp