Hej

Jag hinner knappt skriva här. Min dag har varit fullspäckad. Har stor städat idag (har fått en ny dammsugare och jag ÄLSKAR DEN, sååå himla bra) och sen har jag pluggat inför försäkringscertifierings prov som jag ska ha på jobbet sen kom svägerskan förbi med pizza som vi åt tillsammans, sen hade jag en hel hög med tvätt som jag tvättade, blev klar med all tvätt för en timme sen. Nu har jag precis lagat mat till imorgon, jag har gjort dolma. 

Jag vet att det blivit ganska många såna här tråkiga inlägg på senaste tiden, men ibland så blir det så. Men i helgen kommer det upp roliga inlägg för då kommer jag blicka tillbaka ett år i tiden. Har nämligen förberett en förlossningsberättelse som kommer i två delar en kommer jag att publicera på måndag det är min sons  ett årsdag och en på söndag! Så håll ut lite så kommer det roliga inlägg snart 😃

Nu är det dags för lite mys framför tvn!

Hej så länge !
Allmänt | |
#1 - - Hanna:

Oo va roligt att få läsa om din förlossning de ser ja framemot (;

Svar: 👍
daabjo.blogg.se

Upp