Black friday

Äntligen fredag! 
Idag var josef på dagis för försga gången ensam utan mig. Det gick jätte bra sa hans fröknar. Så det var verkligen skönt att höra! 
Förutom det så har jag jobbat hela dagen, och eftersom det är black friday idag så var det övermycket rea på emporia. Så under min lunch rast passade jag på att shoppa. Det blev en hel del som fick åka med mig bland annat kläder och skor till lillen, pyjamas till mig (jätte mysiga), jeans, klänning och en tröja. 
Sen var jag iväg på partyland och handlade fina ballonger till kalaset imorgon 😀

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag och jag är såååå trött. Nu vill jag bara mysa med min fina son som jag har saknat hela dagen idag!
Önskar er alla en trevlig fredagskväll!!

Lite smått till imorgon (bilder på de stora helium ballongerna får ni se imorgon)
| |
Upp