Låt dessa två dagarna gå fort

Denna dagen började bra men slutade tyvärr inte lika bra...
Första utbildningsdagen är avklarad, och det var verkligen en bra utbildare som tog upp givande saker som man kan ta med sig härifrån. Jag kände att jag lämnade denna första dagen med mer kunskap och lärorik information. Sen träffade jag även på två otroligt sköna personer på utbildningen som jag verkligen klickade med direkt. Vi sa det till varandra att det kändes som att vi känt varandra i flera år. De hade precis samma sjuka humor som mig och det är inte alltid man möter på såna roliga typer!

Efter att vi var klara med utbildningen så åkte jag ner till stan och mötte upp min bestie som jag inte träffat på månader. Det var verkligen efterlängtat att träffa henne. När vi båda bodde i helsingborg så umgicks vi nästan 24/7 varje dag, vi var verkligen som systrar. Men nu bor vi så långt ifrån varandra, så vi kan endast prata i telefon...

Sen kom den dåliga delen av dagen. Jag pratade med min make på telefon och frågade hur dagen hade gått med Josef, och där kom det....Josef hade varit väldigt ledsen idag och säkert känt av tomrummet från att jag inte var nära honom. Detta gjorde så ont i mig, speciellt när jag fick se min son via video samtal och han började direkt gråta när han såg mig. Mitt hjärta gjorde så himla ont. Jag mår sjukt dåligt just nu, det känns som en stor klump i magen och jag vill verkligen bara komma hem till honom och krama honom så hårt och aldrig släppa honom. 
En sak är säker iallafall...jag kommer inte klara av att åka på utbildningar som inkluderar övernattning i fortsättningen. Det gör fööööör ont i mig och det mår jag inte bra av. 

Med detta sagt så ska jag försöka göra det bästa av situationen. Det är två dagar kvar utav utbildningen och jag hoppas att de kommer att gå fort så att jag kan få åka tillbaka till malmö till mitt hjärta. På torsdag kväll kommer jag hem och då ska jag verkligen pussa och krama på min son så mycket tills han tröttnar på mig!!!!

Jag ska iallafall försöka få lite sömn nu så att jag kan vakna pigg imorgon till dag 2 av utbildningen.

Godnatt från Stockholm 

Lunch på Sandys (både jag och mitt sällskap hittade hår i salladen, verkligen något av det vidrigaste som finns) jag menar jag minns inte att vi beställde sallad+hår i ?! Så vitt jag minns så var det sallad+kyckling vi ville ha......

Middag på någon libanesisk restaurang idag!
| |
Upp